30 Eylül 2011 Cuma

Islak İstanbul Tarifi



Malzemeler:

*Karpuz büyüklüğünde mutluluk -Sabah o güzel ıslak sesle uyanış,
*1 tutam romantizm -Sevgilisi,kocası,fuckbodysi olanlar için,
*Göz kararı sonbahar renkli elbiseler -bej,mürdüm,taba,turuncu...
*İsteğe bağlı olarak şemsiye,
*1 avuç toprak kokusu,
*Dilediğince müzik -Norah Jones...




Yapılışı:

Sabah 6 civarı...
Gözlerimi açtım uykulu uykulu; İstanbul ıslak. Yatağım sıcacık, oda karanlık, özlediğim yağmur sesi. 1 tutam romantizm her şeyi tümleştirir...Kimse gitmese bir yere ve biz o sıcaklıkta karpuz büyüklüğündeki mutluluğumuzla uyusak...Olmuyor, uyandım. Bugün 30 eylül! Eylül bitiyor. Eylül'ün otuzuncu ve son günü. Ve eylül bebeği ben, beklediği yağmura son gün kavuşuyor. En sevdiğim kazağımı geçirdim üzerime.



Bej,mürdüm,taba,turuncu...Yüzüme de kondurdum biraz pastoralize. İsteğe bağlı siz şemsiye koyabilirsiniz demiştim ama ben hafif ıslanmak istedim. Islanmak... Ofise gelip penceremi açtım. Bugün eylülün otuzuncu günü. Bugün içine toprak kokusu dolmuş odamda son günüm. Norah Jones eylülün otuzuncu gününde toprak kokulu odamın son misafiri...somewhere over the rainbow...


Yağmuru sev; Öznur 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder